اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده های ارتباطی مازندران

پلیس راه مازندران آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان اعلام کرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به حجم فزاينده سفر در دور دوم تعطيلات نوروزی و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهيل در عبور و مرور و ارتقای ضريب ايمنی محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان اجرا می شود .

وی افزود: به همین منظور عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجراي طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهايی كه ضرورت ايجاب کند ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : در تمامی محورهای برون شهری در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكی برای انواع تريلر و كاميون اعمال می شود و عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی يا دارای مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنی است .

سرهنگ قدمی افزود : تردد انواع وسايل نقليه در محور چالوس از ساعت 12 روزهای11 ،12 ، 13 و 14 فروردین ماه تا ساعت 3 بامداد و روز های بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

وی گفت : تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 روزهای یاد شده تا ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه است .

رئیس پلیس راه مازندران افزود : تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 تاریخ های 12،13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد تاریخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در تاریخ 13فروردین ماه 96 در همه محورهای برون شهری ممنوع است گفت: در محور كرج – چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت كماكان در این محور ممنوع است.

وی افزود : در محور هراز ضمن ممنوعیت تردد انواع تريلر در این محور، تردد انواع كاميون و كاميونت از ساعت8 صبح دیروز پنج شنبه 10 فروردین ممنوع اعلام شده است و تا ساعت 2 بامداد روز 15 فروردین این ممنوعیت از تهران به آمل و بالعكس ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه نیز خبر داد و گفت: ممنوعیت تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 8 صبح دیروز 10 فروردین آغاز شده و تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین در این محور از تهران به قائم شهر و بالعكس این ممنوعیت ادامه دارد.

سرهنگ قدمی با تاکید بر برنامه ریزی منسجم از سوی مسافران نوروزی برای بازگشت از سفر و پرهیز از بیتوته در کنار رودخانه ها با توجه به شرایط جوی استان در روزهای آینده از مسافران خواست ضمن راعیت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیسی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار