گیلان؛

فرصت سوزی فوتبالدوستان در مدارس فوتبال فاقد مجوز

شرکت در مدارس فوتبال فاقد مجوز شانس و فرصت حضور دوستداران فوتبال را در فستیوال های استانی و یا تیم های منتخب را از بین می برد.

فرصت سوزی فوتبالدوستان در مدارس فوتبال فاقد مجوزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ دبیر هیات فوتبال استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات مدارس، حضور نونهالان و جوانان در مدارس فوتبال بیش از پیش افزایش می یابد و والدین و دوستداران فوتبال باید در هنگام ثبت نام دقت کنند و در مدارس مجاز اقدام به ثبت نام کنند.

فرزاد سیری با اشاره به اینکه مجوز مدارس فوتبال فقط برای باشگاه هایی که دارای مجوز هستند داده می شود و فعالیت مدارس توسط افراد حقیقی غیرقانونی است، افزود: مزایای شرکت در مدارس دارای مجوز شانس حضور دوستداران و فعالان فوتبالی را در تیم ملی و تیم های منتخب افزایش می دهد.

وی اظهار داشت: والدین و دوستداران فوتبال می توانند برای دریافت نشانی مدارس دارای مجوز  به هیات های فوتبال استان و یا شهرستان مراجعه کرده یا با شماره 33229404واحد پایه و جوانان هیات فوتبال استان تماس گیرند.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان تصریح کرد: چنانچه مشکلی در هنگام فعالیت و نحوه ثبت نام  در مدارس دارای مجوز اتفاق بیافتد می توان از طریق قانونی پیگیری کرد اما تخلف در مدارس غیرمجاز فوتبال را نمی توان پیگیری و حل کرد.
 
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.