رشت؛

دیدار حساس سپیدرود رشت با مس کرمان

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری حساس ، به مصاف مس کرمان می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت : این دو تیم در هفته سی ام از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
 
علیرضا وهابی افزود: این مسابقه عصر روز چهارشنبه 16 فروردین ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میزبان تیم مس کرمان است.
 
وی افزود: با توجه به شرایط جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در رتبه دوم جدول و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر ، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
 
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند و با حمایت طرفداران خود، حریفش را شکست دهد تا همچنان یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.
 
علیرضا وهابی افزود: تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 51 امتیاز در مکان دوم و تیم مس کرمان نیز با کسب 48 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.
 
وی تصریح کرد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.