پیش بینی دو نماینده دموکرات آمریکایی: مشاوران ترامپ در نهایت بخاطر ارتباط با روسیه زندانی می شوند

دو عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال زندانی شدن مشاوران ترامپ بخاطر ارتباط با دولت روسیه در نتیجه تحقیقات خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتن پست، دو عضو دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته پیش بینی کردند در جریان تحقیقات مربوط به وجود ارتباط میان تیم "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا و روسیه، افرادی ممکن است در نهایت زندانی شوند.

"جوکوین کاسترو"، نماینده حوزه انتخابیه بیستم تگزاس از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد: "باید بگویم به نظر من اگر پس از همه این تحقیقات کار به زندانی شدن برخی افراد بکشد، به هیچ وجه متعجب نمی شوم. عقیده من این است که در پایان تحقیقات افراد به حبس محکوم می شوند."

"دنیس هک"، نماینده حوزه انتخابیه دهم واشنگتن از حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم در گفتگو با شبکه "ام اس ان بی سی" اعلام کرد: "اگر در پایان این تحقیقات افرادی روانه زندان شوند، تعجب نخواهم کرد."

کنگره آمریکا و سازمان اف بی آی از مدتها پیش تحقیقاتی را برای یافتن ارتباط میان برخی مشاوران دونالد ترامپ و مقامات روس آغاز کرده اند. دونالد ترامپ بارها این اتهامات را رد کرده و حتی در حساب توییتر خود این داستان را "ساختگی" و "کلاهبرداری" خوانده است. "مایکل فلین"، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ هم پیشتر به دلیل اتهامات مطرح شده علیه وی در خصوص ارتباط با سفیر روسیه پیش از برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، از سمت خود استعفا کرد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار