انصاری فرد: بازی برای المپیاکوس افتخارآمیز است/ 3 امتیاز می خواهیم تا بلیت سفر به روسیه را کسب کنیم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیاکوس یونان گفت: این تیم جزء بزرگ ترین باشگاه های اروپا است و بازی برای المپیاکوس افتخارآمیز است.

انصاری فرد: مبارزه برای المپیاکوس افتخارآمیز است/ 3 امتیاز می خواهیم تا بلیت سفر به روسیه را کسب کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با سایت نوا اسپورت یونان درباره حضور خود در تیم المپیاکوس گفت: پیش از این بارها گفته بودم المپیاکوس یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا و بدون شک بهترین باشگاه یونان است. افتخار می کنم می‌توانم با پیراهن این تیم بازی و مبارزه کنم. همیشه تمام توانم را برای کمک به المپیاکوس به کار می گیرم و از حضور در این تیم بسیار خوشحال هستم. علاقه دارم به بهترین شکل به همکاری با این باشگاه ادامه دهم.
 
وی درباره وضعیت تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه بیان کرد: در آستانه صعود به این رقابت ها هستیم و از سه بازی باقی مانده خود در مرحله مقدماتی جام جهانی تنها به یک پیروزی نیاز داریم تا به جام جهانی برسیم و 3 امتیاز می خواهیم تا بلیت سفر به روسیه را کسب کنیم. دومین حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی ایران برای من افتخار دارد. از طرفی تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در این مسابقات موفق باشیم.
 
وی درمورد انتخاب تاکیس لمونیس به عنوان سرمربی جدید المپیاکوس اظهار داشت: زمانی که سرمربی جدید به المپیاکوس آمد، در اردوی تیم ملی ایران بودم و در فاصله 2 روز مانده به بازی با پلاتانیاس به تیمم ملحق شدم. زمانی که به اردوی المپیاکوس برگشتم، متوجه شدم تیمم برای این بازی سخت و حساس کاملا آماده است.
 
انصاری فرد افزود: مقابل پلاتانیاس خوب بازی کردیم و اراده زیادی برای بردن این تیم داشتیم. تنها در برخی از دقایق بازی تمرکز خود را از دست دادیم اما خوشبختانه در نهایت موفق به کسب پیروزی شدیم. من هم تمام تلاشم را به کار گرفتم تا در این بازی به المپیاکوس کمک کنم.
 
مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس درباره بازی بعدی این تیم مقابل کورفو تصریح کرد: کورفو تیم بدی نیست و بازی سختی مقابل این تیم داریم. تلاش می کنیم با کسب 3 امتیاز بازی مقابل کورفو یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم. زمانی که یک تیم در آستانه قهرمانی قرار می گیرد، بازیکنان آن احساسی و هیجان زده هستند و به همین دلیل می خواهیم مانند گذشته رو به جلو پیش برویم و به هدف خود برسیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار