تمجید سرمربی المپیاکوس از انصاری فرد

سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس یونان پس از پیروزی شب گذشته این تیم مقابل پلاتانیاس به تمجید از انصاری فرد پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال المپیاکوس شب گذشته در رقابت‌های هفته بیست‌ و ششم سوپر لیگ یونان میهمان تیم پلاتانیاس بود و در حضور 71 دقیقه‌ای کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش کشورمان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. انصاری فرد که پیش از این برای حضور در بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانسته بود با سایر بازیکنان المپیاکوس  تمرین داشته باشد بااین حال به میدان رفت و توانست با عملکرد خود تمجدید سرمربی تیم المپیاکوس را متوجه خود سازد . 

تاکیس لمونیس، سرمربی المپیاکوس پس از پایان بازی گفت: من در این فصل اکثر بازی‌های المپیاکوس را دیده‌ام. در این ایام کوتاه سعی کردیم نکات ریزی را به بازیکنان ارائه دهیم زیرا من پنجمین مربی این فصل المپیاکوس هستم و این موضوع را سخت‌تر می‌کند. از بازیکنان چیزهای ساده‌ای خواستم و خط دفاعی خود را تقویت کردم.

وی در ادامه درباره عملکرد مهاجم ملی‌پوش کشورمان گفت: انصاری‌فرد در این بازی بسیار حرکت می‌کرد و اگر توپ‌ها به او برسد او می‌تواند کارهای زیادی را با آنها انجام دهد. من از عملکرد بازیکنان در نیمه اول بسیار خوشحالم. آنها کم کم پیشرفت کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. المپیاکوس تیم بزرگی است و می‌تواند مواضع سخت را پشت سر بگذارد.

تمجید سرمربی المپیاکوس از انصاری فرد



انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار