کرمان؛

آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی است.

 آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدمهدی زاهدی  در جلسه شورای اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: در تاریخ پنجشنبه 17 فروردین‌ماه جاری در تهران جلسه‌ای سرنوشت‌ساز توسط جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جریان ارزشی و انقلابی و دلسوز نظام پای کار آمده تا دولتی کارآمد سر کار بیاید گفت: در این جلسه پنچ نفر به‌عنوان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب می‌شوند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بصیرت، درایت و عقلانیت در این جلسه شرکت کرد و انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند هر جا مدیریت انقلابی داشتیم موفق بودیم و تاکید رهبر بر انتخاب مدیر اجرایی انقلابی برای کشور است.

زاهدی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر روی قاعده ایجاد شده است گفت: زیربنای این جبهه مردم هستند و تصمیمات باید باعث ایجاد و تشکیل یک دولت کاملا انقلابی مورد تاکید رهبری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت آقای روحانی به 446 وعده انتخاباتی خود که در مناظره‌ها بیان کرده بود، عمل نکرده است افزود: عملکرد دولت، علیه دولت است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد رای روحانی حداقل 10 برابر ریزش دارد.

وی با بیان اینکه اگر در روز پنجشنبه رای نیاورم، ذره‌ای ناراحت نمی‌شوم و در نهایت تابع جبهه مردمی خواهم بود تصریح کرد: در صورت رای نیاوردن هم برای به نتیجه رسیدن اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنم.

زاهدی با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم در سفرهای استانی خود گفت: به این شهدا مدیونیم و باید برای ایجاد وحدت با سیلی محکم، نفس اماره را سرکوب کرد.

وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای ناکارآمدی نیست و دولت به برنامه اجرایی و بدنه اجرایی نیاز دارد افزود: کشور دچار مشکلات اقتصادی است و این مشکلات اقتصادی برای سایر قسمت‌های کشور هم مشکل ایجاد کرده و آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میزان بدهی دولت به بانک‌ها هر ماه رو به افزایش است بیان کرد: سیستم بانکی کشور فشل شده و امروز بزرگترین بدهی بانکی دولت و شرکت‌های دولتی هستند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها برای آنکه بتوانند سر پا باشند به سمت کارهای ربوی رفتند گفت: تعداد زیادی از بانک‌ها که باید برای مردم سرمایه ایجاد می‌کردند، خودشان به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی تبدیل شدند که متاسفانه به دلیل ناکارآمدی در کار اقتصادی در حال ورشکستگی هستند.

زاهدی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور باید شیشه‌ای و شفاف شود گفت: از بانکی متعلق به کشور در دبی وام با بهره یک و نیم درصد می‌گیرند و همان مبلغ را در همان بانک در داخل کشور سپرده می‌کنند و سود 25 درصد دریافت می‌کنند؛ فساد مالی ریشه کشور را می‌زند و باید به هر طریقی جلوی رانت‌خواری را گرفت.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در کشور رو به افزایش بوده و میزان طلاق در کشور به 25 درصد رسیده است خاطر‌نشان کرد: از هر چهار ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود و 256 شبکه ماهواره‌ای به صورت 24 ساعته برای دین‌زدایی و از بین بردن کانون خانواده‌ها برنامه پخش می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سن اعتیاد به مدارس ما رسیده است گفت: نفوذ بر روی نخبگان کشور در دستور کار دشمن بوده و دشمن کادرسازی جاسوسی در کشور را در برنامه دارد.

زاهدی با اشاره به اینکه دولت پاک و انقلابی باید روی کار بیاید تا جلوی این‌گونه تحرکات دشمن را بگیرد افزود: افزایش قاچاق کالا در کشور باعث از بین رفتن بسیاری از شغل‌ها در درون کشور شده و کشور را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار علم و فناوری کشور هم دچار چالش شده است اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن داشته باشیم هیچ راهی به جز توسعه علم و فن‌آوری در کشور نداریم و باید در حوزه‌هایی مثل نانو و هسته‌ای قویتر شویم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نوآوری یعنی اقتصاد دانش‌بنیان ضعیف هستیم و باید نظام ملی نوآوری در کشور ایجاد شده تا اقتدار علمی و فن‌آوری را به دست آوریم گفت: تعامل با کشورهای منطقه و دنیا لازم است اما این تعامل باید با قدرت باشد نه از سر ذلت.

زاهدی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در مجلس تصویب شده و دولت باید بر اساس این برنامه کار کند افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هم نباید تنها به نیروهای درون خود فکر کند بلکه باید به کارآمدی افراد توجه شود.

وی با اشاره به حمایت کردن احمدی‌نژاد از کاندیدای خاصی در این دوره از انتخابات تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد حدود 45 روز پیش در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کردند که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند اما از آن روز به بعد اتفاقات عجیبی افتاده است که جای تامل دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام نوروزی سه نفره احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی جای تعجب دارد گفت: حضور احمدی‌نژاد در اهواز و سخنرانی وی، نشان از آن دارد که تصمیم جدیدی گرفته است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.