کرمانشاه؛

توزیع بیش از 1000 تن برنج در استان برای تنظیم بازار

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 1775 تن برنج در استان در سطح فروشگاه‌ها توزیع شده که 800 تن از ان برنج سفید وارداتی و 975 تن نیز برنج هندی 1121 بوده که به راحتی در دسترس مردم قرار گرفته است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهبازی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: قیمت هر کیلوگرم برنج سفید وارداتی درب انبار 2400 تومان و برای مصرف کننده 2700 تومان، برنج هندی 1121 با قیمت هر کیلوگرم در درب انبار 3500 تومان و با قیمت 3800 تومان به دست مصرف کننده رسیده است.
 
وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی جهت عرضه برنج با قیمت تنظیم بازار  وجود ندارد.
 
شهبازی در ادامه به ذخیره‌سازی گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ذخیره‌سازی گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان به 187 تن رسیده که برای تامین بازار ایام نوروز هیچ کمبودی وجود ندارد و مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم با قیمت 5775تومان برای مصرف کننده در شهرستان کرمانشاه قرار گرفته و در شهرستانها با احتساب بعد مسافت بدست آنها خواهد رسید.
 
وی ذخیره‌سازی گوشت قرمز منجمد در انبار استان را 60 تن بیان  کرد و افزود: گوشت قرمز در درب سردخانه به ازای هر کیلوگرم 22هزار تومان و برای مصرف کننده در شهرستان کرمانشاه 22500تومان و در سایر شهرستانها با قیمت 22700 تومان عرضه می‌شود.
 
شهبازی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه توزیع اقلام اساسی در استان انجام می‌شود گفت: اقلام اساسی مردم با قیمت تنظیم بازار در داخل استان موجود بوده و تا زمانی که نیاز باشد توزیع انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار