ابراز مخالفت رئیس هیئت مدیره پرسپولیس با اخراج رضاییان

جعفر کاشانی مخالفت خود را بابت کنار گذاشتن رامین رضاییان از تیم پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس روز گذشته قطعی شد و قرار است این بازیکن برای ادامه فعالیت فوتبالی اش به تیم دیگری برود. 

خبر جدایی رضاییان از پرسپولیس با واکنش پیشکسوتان و اهالی فوتبال مواجه شد و برخی از آنها موافق این اقدام باشگاه هستند و بعضی دیگر مخالفت خود را با این موضوع مطرح کردند. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: رامین رضاییان یکی از سرمایه های باشگاه است و مخالف اخراج این بازیکن هستم. به هر حال برانکو صلاح دیده است که این بازیکن را کنار بگذارد و تابع نظر سرمربی هستیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به نظرم فرهنگ سازی باید روی بازیکنان صورت بگیرد تا آن ها وارد مسائل حاشیه ای نشوند و فقط بر روی بازی خود تمرکز داشته باشند. 


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد که نبود یک بازیکن روی عملکرد این تیم تاثیر چندانی نمی گذارد. به هر حال رضاییان بازیکن خوبی است و تیمهای زیادی خواهان این بازیکن هستند و وی می تواند در تیم جدید هم شایستگی خود را نشان بدهد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۳:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام
آقای کاشانی تا حالا که یه جور دیگگه حرف میزد بابا 4 ماهه سرکار گذاشتینش بسته دیگه شما مثلا رییس هیئت مدیره باشگاهید چرا نمیتونید حرفتون رو بیان کنید اقلا" رضایتنامه اش رو بدید .
آخرین اخبار