برانکو پس از حضور همزمان با رامین رضائیان در باشگاه پرسپولیس:

فقط به رضائیان تبریک سال نو را گفتم/جلسه من ارتباطی به بازگشت رامین نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما امروز در باشگاه درباره بازی با نفت، بازی با پیکان و بازی با الریان صحبت کردیم.

فقط به رضائیان تبریک سال نو را گفتم/جلسه من ارتباطی به بازگشت رامین نداشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما امروز در باشگاه درباره بازی با نفت، بازی با پیکان و بازی با الریان صحبت کردیم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات آینده بهترین عملکرد را از خود نشان و هدیه خوبی به هواداران دهیم.

برانکو در ادامه گفت: رامین در طبقه بالا جلسه دارد و این جلسه ارتباطی به من ندارد. طاهری از نتیجه‌ای که مقابل صنعت نفت کسب شد، ناراحت است و در جلسه امروز تصمیم گرفتیم چه تمهیداتی برای بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم که فصل را با خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان و ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس، بیان کرد: رضاییان در نشست با مسئولان باشگاه است و آخرین وضعیت او را باشگاه مشخص می‌کند.

وی در خصوص اینکه طاهری اعلام کرده دشمنی قهرمانی فصل گذشته را از پرسپولیس گرفت و این فصل هم برخی دوست ندارند این تیم به قهرمانی برسد، پاسخ داد: من مربی‌ام و وظیفه‌ام این است تیم را به بهترین نحو آماده کنم تا در زمین خوب باشد و وضعیتش بهتر شود. من به بازیکنان و نتایج خوبی که گرفتند افتخار می‌کنم و این وظیفه من بوده است. در خصوص حواشی هم با طاهری صحبت کرده‌ایم و خود او بیشتر از هرکسی این حاشیه‌ها را می‌داند و امیدوارم حواشی به زودی تمام شود.

برانکو افزود: در حال حاضر صدر جدول هستیم و موضوع جلسه هم این بود که پنج بازی باقی مانده لیگ و سه بازی در لیگ قهرمانان را چطور پشت سر بگذاریم و شادی را به هواداران بدهیم. از بازیکنان هم انتظار دارم با یک هدیه خوب هواداران را شاد کنند و به پیروزی برسند تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در آبادان برخی از ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه جلوگیری می‌کردند، جواب داد: وظیفه من این است که روی مسائل مربوط به تیمم تمرکز کنم و پرداختن به مسائلی که عنوان می‌کنید بر عهده افراد دیگری در باشگاه است اما چیزی که مشخص است این بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد و با توجه به اینکه دیر اعلام شد، ورود تماشاگران آزاد است، هواداران ما نتوانستند به ورزشگاه بیایند.

برانکو در خصوص شکست در دو بازی اخیر عنوان کرد: در بازی با الریان مستحق باخت نبودیم و در آبادان هم شرایط به همین شکل بود. به هر حال باخت در فوتبال وجود دارد. برخی مواقع شما بد بازی می‌کنید و مستحق باخت هستید و برخی مواقع هم با وجود بازی خوب نتیجه را واگذار می‌کنید. مسئله سوم این است که شما به اشتباهات خودتان می‌بازید و نه قدرت حریف. ما باید بازی‌های اخیر خود را آنالیز کنیم و متوجه شویم که واقعاً دلیل اصلی باخت‌های‌مان چه بوده است. با وجود این حرف‌ها کسی نمی‌تواند نتایج خوب ما در بازی‌های قبل را زیر سؤال ببرد. بازیکنان ما در بازی‌های این فصل خود نشان دادند که سزاوار قرار گرفتن در صدر جدول هستند.

وی درباره اینکه آیا به هواداران تیمش قول قهرمانی در لیگ را می‌دهد یا نه، گفت: ما با فاصله خیلی خوب نسبت به رقبا در صدر جدول قرار داریم و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در پنج بازی باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم به قهرمانی برسیم.

سرمربی کروات سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که نشست امروز او با رامین رضاییان و مسئولان باشگاه پرسپولیس به کجا انجامید، یادآور شد: من از جلسه رضاییان با مسئولان باشگاه خبر ندارم و فقط او را دیدم و عید را تبریک گفتم! نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران به این موضوع گیر داده‌اید1

سرمربی پرسپولیس در مورد تماس پروین با او برای بخشش رضائیان، گفت: پروین موسس و بنیان‌گذار پرسپولیس است و در راس هرم باشگاه قرار دارد. در اتاق مربیان در راس تمام عکس‌‌ مربیان عکس پروین است وظیفه ما است که وقتی اسم پروین می‌آید خبر دار بایستیم افتخار می‌کنم که زمان حضورم در تیم ملی با پروین همکاری داشتم و الان بخشی از خانواده پرسپولیس هستم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار