کرمان؛

لزوم وحدت جناح های سیاسی در انتخابات

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: تمامی جناح های سیاسی به دور از هرگونه اغراض با همدلی ،وحدت و یکپارچگی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم قدم بردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام محمود محمدی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات باید برنامه ریزی در جهت مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات صورت پذیرد.

وی افزود: براساس گفتار مقام عظمای ولایت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای بایستی مورد تاکید و توجه مسئولین قرار گیرد

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امروزه نظام مقدس اسلامی باعث دل مشغولی ونگرانی بسیاری از بیگانگان و اجانب گردیده که در ایام انتخابات به دنبال خدشه دار نمودن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند

وی گفت: تمامی جناح های سیاسی با حفظ آبروی نظام از هرگونه عملکردی که موجب خدشه دار نمودن آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه قضا را در سه واژه پیشگیری، عدالت و اصلاح ،می توان خلاصه کرد،گفت: یکی از معظلات جامعه امروزی آثار سو فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

این مقام قضائی افزود: این معظلات به عنوان زنگ خطری برای دست اندرکاران امر است،که در قبال پیشگیری از آسیب های اجتماعی مسئول می باشند می باشند.

این مقام قضائی ابراز داشت: کوتاهی هریک از بخش های مربوطه در پیشگیری و کاهش جرائم فضای مجازی موجب بروز معظلات اجتماعی بیشتر می شود

وی در ادامه با تاکید دربرخورد قاطع وقانونی با اراذل اوباش، خرده فروشان مواد مخدر و مخلین در نظم وامنیت عمومی به ویژه کارناوال های عروسی،تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی باید با تمام قوا در برخورد با این معضل و با یک برنامه ریزی موثر اقدام نماید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار