گرمسار؛

بازدید گردشگران نوروزی از گرمسار

میزان اقامت گردشگران در گرمسار ۲۰درصد رشد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ داریوش طاهری فرماندار گرمسار گفت : 38 هزار نفر در تعطیلات نوروز از این شهرستان بازدید کردند، میزان اقامت گردشگران در گرمسار ۲۰درصد رشد داشت.

داریوش طاهری افزود : از ۲۵اسفند لغایت ۱۴فروردین به طورمیانگین حضور گردشگران در استان سمنان رشد  ۷۰درصدی را نشان می دهد، ابراز داشت: ۱۸هزار و ۵۰نفر طی تعطیلات نوروز در گرمسار اسکان یافتند که از این میزان ۱۱هزار و ۵۱۰نفر در محل آموزش و پرورش و شش هزار و ۵۴۰نفر در هتل، اقامتگاه بومگردی و سرای ورزشکاران اقامت کردند.

وی تصریح کرد : از مجموع ۳۸هزار و ۲۰۵بازدید کننده، یک هزار و ۵۷۸نفر از موزه های شهرستان گرمسار دیدار کردند که این میزان در نوروز گذشته ۳۰هزار نفر را شامل می شد و باید گفت ۱۰ توریست خارجی نیز مهمان گرمساری ها بودند.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه مجموعه شهرستان عملکرد مطلوبی در راستای آماده‌ سازی شهری برای استقبال از نوروز داشته است، اظهار داشت: نوروز امسال تلاش شد تا گرمسار به مقصدی برای گردشگران و زائران علی بن موسی الرضا(ع) تبدیل شود لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته زمینه پذیرایی از این افراد به طور مطلوب فراهم شد.

طاهری خاطر نشان کرد : خوشبختانه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی توسط دستگاه‌های مرتبط با ستاد تسهیل خدمات سفر اندیشیده شده بود و مشکلی در زمینه ارائه خدمات برای مسافران وجود نداشت وامیدواریم با اتخاذ تصمیات لازم بتوانیم در طی ایام سال نیز میزبان مسافران نوروزی باشیم.

وی افزود: یکی از مواردی که به تغییر گرمسار از معبر به مقصد کمک می کند ایجاد زیر ساخت های گردشگری است و این ظرفیت در این شهرستان به خوبی فراهم است که در این بین همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و اتخاذ تصمیات لازم و مدیریت جامع می تواند به ارتقا و رونق گردشگری کمک کند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.