ضرورت ایجاد ردیف مستقل بودجه‌ای برای تعمیر مدارس

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: پرداخت عوارض شهرداری برای بحث تعمیرات مدارس کافی نیست و باید ردیف مستقل بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شود.

محمد‌تقی نظر‌پور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تأثیر پرداخت عوارض شهرداری بر روند توسعه و تجهیز مدارس عنوان کرد: توجه به تعمیرات اساسی ساختمان‌های آموزشی به ویژه در مدارس تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: بنابراین تا زمانی که هزینه مناسبی برای این تعمیرات نداشته باشیم، حتی اگر فضای جدیدی راه‌اندازی شود تأثیر بسزایی در بهبود روند تأمین فضای آموزشی طولانی مدت ندارد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: پرداخت عوارض شهرداری تا پنج درصد در نظر گرفته شده با تعدادی مدارس موجود برای بحث تعمیرات هم‌خوانی ندارد و هزینه‌های جاری را تأمین نمی‌کند.

نظر پور با بیان اینکه این پرداخت عوارض عدد قابل ملاحظه‌ای برای اجرایی کردن فعالیت‌ها در بحث نوسازی و تعمیر نیست، اظهار کرد: برای اثر‌بخشی تأثیر پرداخت عوارض باید رقم. 
آن افزایش پیدا کند.

وی افزود: برای بحث تعمیر مدارس باید ردیف مستقلی در قالب تعمیرات اساسی برای بودجه ۹۷ پیش‌بینی شود تا تعمیرات اساسی در مدارس تحقق یابد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: تا زمانی که بحث تعمیرات در مدارس را جدی نگیریم ساختمان‌ها و بنای آموزشی ماندگاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردشیرقائدرحمتی مدیرعام شرکت قائد بتن زاگرس
۲۰:۵۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
باسلام ازمدیرگل نوسازی کشورتقاضامندم که به حرفه ماهم توجوکند این شرکت ازسال ۹۰هم تاسال ۹۶ صورت وضعت دارم ازنوسازی لرستان ولی تا حال پرتاخت نشده است برای شب عید ماه مجبورشدیم که ماشین زیرپایمان را برای کارکران بفروشیم که چرا خدارخوش میاید که ماکارکنیم وپول خودمان که خرج کردیم هم بمان ندهند ؟چرا
آخرین اخبار