مک کین: تحقیقات درباره انگیزه روس‌ها از دخالت در انتخابات آمریکا ضروری است

"جان مک کین" خواستار تحقیقات درباره انگیزه روس‌ها از دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا شد.

مک کین: تحقیقات درباره انگیزه روس‌ها از دخالت در انتخابات آمریکا ضروری است
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "جان مک کین"، عضو سنای آمریکا از ایالت آریزونا و رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا خواستار بررسی همه جانبه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا شد.

او در مصاحبه با برنامه "این هفته" که یکشنبه‌ها از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود درباره لزوم بررسی علت دخالت روسیه در انتخابات آمریکا گفت: هر بار که به اطراف نگاه می‌کنیم، کفش دیگری از پای این هزارپا می‌افتد. ما باید هر جنبه از این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. در حال حاضر، این موضوع اولویت رئیس جمهور و اولیت بسیاری از ما است.

سناتور ایالت آریزونا اعلام کرد تحقیقات درباره انگیزه روس‌ها از دخالت در انتخابات آمریکا و جلوگیری از بروز دوباره این اقدام مسکو در انتخابات آتی آمریکا حائز اهمیت است.

وی گفت: افشای عمدی اسامی افرادی از ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ که با روس‌ها در ارتباط بوده اند، ضروری بود. اما حقیقت این است که باید علت دخالت مسکو در نتیجه انتخابات آمریکا مشخص شود. تلاش روس‌ها برای تغییر نتیجه انتخابات، حمله به اساس دموکراسی ما است. باید بدانیم چرا و چگونه و مهمتر اینکه از وقوع چنین رویدادی در انتخابات آینده آمریکا جلوگیری شود.

وی در انتها نسبت به دخالت روسیه در امور خارجی اوکراین و کشورهای منطقه خاورمیانه هشدار داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار