کرمان؛

2 هزار مأموریت پیش بیمارستانی در جیرفت

2 هزار و 164 مأموریت پیش بیمارستانی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان جیرفت انجام شده است.

2 هزار مأموریت پیش بیمارستانی در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت با بیان اینکه 736 مأموریت توسط کمپ های سلامت نوروزی مستقر در مناطق جنوب کرمان انجام شده است گفت : 6 کمپ نوروزی در جنوب کرمان به مسافران خدمات سلامت ارائه کرده است.
 
وی افزود: بروشور اطلاع رسانی شامل پیام های هشدار دهنده در زمینه سلامت و خدمات سلامت (تست قند، فشار خون) در این کمپ ها به میهمانان نوروزی جیرفت ارائه شد.
 
محمدی با اشاره به اینکه 48 هزار و 600 نفر از خدمات بخش اورژانس پنج بیمارستان جنوب کرمان در 13 روز ابتدایی امسال استفاده کردند؛ خاطر نشان کرد: 28 مورد فوت بیماران در بیمارستان های منطقه جنوب کرمان طی ایام نوروز سال جاری گزارش شد که از این تعداد هشت مورد به دلیل تصادف فوت کرده اند.
 
وی به فعالیت های این دانشگاه در طرح بسیج سلامت نوروزی اشاره کرد و یادآور شد : طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند تا 15 فروردین هر سال به مدت 45 روز اجرا می شود و بازرسان بهداشت محیط در قالب اکیپ های نظارتی روزانه و کشیک ثابت از ساعت هشت تا 20 با هدف ارتقاء امنیت و سلامت غذایی جامعه در حال فعالیت هستند.
 
محمدی با بیان اینکه 16 اکیپ با 58 نیرو در طرح بسیج سلامت نوروزی جنوب کرمان فعالیت می کنند تصریح کرد: 201 بازدید در این طرح از چهار هزار و 450 مرکز عمومی، اماکن بین راهی و سامانه آبرسانی منطقه جنوب کرمان انجام شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار