اصفهان؛

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان اصفهان

در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین اما روان در محورهای رفت و برگشت اصفهان - تهران ، شهرکرد -اصفهان و شیراز- شهرضا- اصفهان مشهود است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه حجم تردد 24 ساعت گذشته در محورهای استان بیش از 5 درصد بیشتر از روز قبل از آن ثبت شده است اظهار داشت: دیروز 942 هزارو 510 خودرو در محورهای ارتباطی استان اصفهان تردد کردند.

محمدعلی اسماعیل زاده  با بیان اینکه در این مدت بیشترین تردد را در محور اصفهان-زرین شهر با 26 هزارو 811 خودرو شاهد بودیم، افزود: در محورهای اصفهان- فلاورجان 42 هزارو 206 خودرو و شهرضا- اصفهان هم 27 هزارو 128 خودرو تردد کردند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه مردم پیش از تردد در محورهای استان می توانند به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های استان به نشانی www.141.ir مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: با دانلود و نصب اپلیکیشن 141 بر روی گوشی های تلفن همراه، امکان آگاهی از وضع محورهای استان اصفهان برای مسافران به ویژه در 13 فروردین فراهم می‌شود.

وی گفت: شهروندان اصفهانی و مسافران می توانند با شماره‌گیری سامانه تلفنی 141 هم گزارشی از مسیر و مسافت، اطلاع از وضع محورها و محدودیت های تردد دریافت کرده و در صورت نیاز با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان ارتباط  برقرار کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.