عبدالهى:کادر فنى درباره درگیرى بازیکنان تصمیم گیرى مى کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:به طور حتم کادر فنى درباره درگیرى ٢ بازیکن تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

عبدالهى:کادر فنى درباره درگیرى بازیکنان تصمیم گیرى مى کندنصراله عبداللهی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و باید بگویم به طور کلى بازى هاى که پس از تعطیلات برگزار مى شود تا حدودى با مشکل همراه است و ما در ابتداى بازى دو، سه موقعیت داشتیم که نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. 

وى ادامه داد:در هر صورت بازیکنان توانستند با ارائه یک بازی خوب عیدی خوبی به هواداران بدهند و ۳ امتیاز مهم این بازی خانگی را هم گرفتیم وامیدوارم استقلال به همین روند در سال جدید ادامه دهد. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به درگیری نورافکن و کریمی روی نیمکت بیان کرد: من در آن لحظه متوجه درگیرى روى نیمکت نشدم، اما پس از دقایقى متوجه درگیرى این ٢ بازیکن درگیرى شدم و باید بگویم نور افکن در این ماجرا مقصر بوده و به طور حتم کادر فنى نیز درباره این حرکات ناشایست تصمیم مى گیرد و هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، ما هم اجرا می‌کنیم. باید دید که منصوریان چه برخوردی با این بازیکنان خواهد کرد. باز هم می‌گویم که این حرکات جایی در استقلال ندارد و البته کمیته انضباتى باشگاه هم وظیفه خودش را انجام خواهد داد و به این موضوع رسیدگى مى کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار