عبداللهی: بازیکنان اعتراض کردند/از استعفاى افتخارى بى خبرم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان به برخی مسائل اعتراض داشتند اما اعتصابی در کار نبوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نصراله عبداللهی درباره پیروزی استقلال مقابل لوکوموتیو گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستيم پيروز ميدان شويم و بايد بگويم وقتی شما می‌برید همه چیز خوب است. خوشبختانه امروز هم جنگیدیم و با این برد به صدر جدول آمدیم و الان هم از اين اتفاق خيلى خوشحالیم.

سرپرست تیم استقلال  درمورد مصاحبه‌های حاشیه‌سازی که اخیراً انجام شده بود گفت: قرار بود مصاحبه نشود و الان هم قرار است این مصاحبه‌ها تمام شود.

عبداللهی در مورد اینکه بازیکنان استقلال در چند روز اخیر تمرین نکرده بودند گفت: چه کسى عنوان كرده كه ما تمرین نکرده‌ایم. نمی‌دانم شما خبرنگاران چرا این را می‌گویید. ما در روزهایی که 5 روز بین بازی‌ها فاصله است به انجام دو جلسه تمرین پرداختيم 

وى افزود :بازیکنان اعتراض داشتند اما تمرین هم کردند. در آن دو روز که تمرین نکردند ریکاوری کرده و در جلسه حضور داشتند. بازیکنان اعتراض داشتند اما اعتصاب نکردند و این موضوع را می‌توانید از خودشان بپرسید.

عبدالهى درباره اینکه افتخاری عنوان کرده اگر شرایط فراهم نباشد استعفا می‌دهد، اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم. باید با افتخاری حرف بزنم تا ببینیم داستان چیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار