سعداوی: یک اشتباه باعث شد استقلال به گل برسد/آینده متعلق به جوانان فولاد است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد.

سعداوی: با بد شانسی گل نمی‌زنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛نعیم سعداوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: درگذشت عباس عبدالملکی را تسلیت می گویم و برای خانواده وی آرزوی صبر دارم. فرصت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. شاید بخشی از این موضوع به کار خودمان مربوط باشد اما در کنار آن بدشانس هم هستیم. با این وجود باید دقت خود را بیشتر کنیم. امیدوارم در آینده این مشکل برطرف شود.

وی درباره نتایج ضعیف استقلال اهواز و سقوط این تیم به لیگ دسته دوم بیان کرد: به عنوان یک اهوازی از این اتفاق ناراحتم. آنهایی که مسئول این قضیه بودند، باید پاسخگو باشند. امیدوارم سایر تیم‌های پرطرفدار حمایت شوند تا شاهد در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.

سعداوی درباره حضور دیرهنگام عبدالله ناصری در ترکیب فولاد و اینکه این بازیکن می‌توانست با فرصت‌های بیشتری بتواند به تیمش کمک کند، گفت: این نظر شماست ما امروز همه جوره بازی را کنترل کردیم. شناخت خوبی از استقلال داشتیم و روی ضد حملات نیز به موقعیت‌های خوبی دست پیدا کردیم. ما به دنبال ضد فوتبال نبودیم هرچند که دست‌مان در بازی امروز تنگ بود و چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. به هرحال یک اشتباه باعث شد که حریف گل بزند ما هم امروزتلاش کردیم و از این تلاش راضی هستیم.

وی در پایان با اشاره به نیمکت نشینان تیم فولاد خاطرنشان کرد: نیمکت ما را ببینید که جوانان زیادی بر روی آن حضور دارند ما جوانان زیادی را به فوتبال معرفی می‌کنیم شاید امسال نتیجه لازم را نگیریم اما آینده متعلق به همین جوانان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار