ایلام؛

محدودیتهای ترافیکی استان ایلام در روز سیزده بدر

سرپرست پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز سیزده بدر و طبیعت خبر داد.

محدودیتهای ترافیکی استان ایلام در روز سیزده بدربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا همتی زاده گفت: با توجه به تراکم سنگین جاده ای روز طبیعت در بسیاری از محورهابی این استان به خصوص در مسیرهای ورود و خروج به شهرها، محدودیت های ترافیکی با هدف تسهیل و روان سازی تردد پیش بینی شده است.

وی در خصوص این محدودیت ها بیان کرد:در جهت تسهیل در تردد امن جاده ای فردا سیزدهم فرورین ماه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محورهای برون شهری استان ممنوع است.
وی اظهارکرد: نیروهای پلیس راه استان در صورت مشاهده تخلف از این ممنوعیت، اعمال قانون و وسایل نقلیه مذکور را متوقف خواهند کرد.

همتی زاده از اهالی استان ایلام افزود : فردا در روز طبیعت در جهت حفظ سلامت خود و دیگر هم استانی ها و جلوگیری از بروز هرگونه ترافیک؛ قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند و همکاری لازم را با عوامل پلیس راه انجام دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارشناسان هواشناسی برای روزهای آخر هفته جاری و ابتدای هفته آینده بارندگی در بیشتر مناطق استان را پیش بینی کرده اند، می طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و اصل سرعت مطمئن سفر خوبی را برای خود و خانواده هایشان فراهم کنند و با پرهیز از انجام تخلفات بویژه سرعت و سبقت غیر مجاز از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند. 

وی یادآورشد: تمام تلاش پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان استان برای کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز است و انتظار است رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند. 

طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز موجب رونق دیرین گردشگری طبیعی به عنوان رایج ترین الگوی گذران روزهای تعطیل در استان ایلام شده است.


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.