ایلام؛

ممنوعیت تردد کامیون و موتورسیکلت در روز 13 فروردین در جاده های استان

سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام گفت: تردد انواع کامیون و موتورسیکلت در روز یکشنبه 13 فروردین(سیزده بدر) در جاده های استان ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون و موتورسیکلت در روز 13 فروردین در جاده های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامرضا همتی زاده بیان کرد: در روز طبیعت، تردد کامیون و موتورسیکلت ها در سطح راه های ارتباطی این استان ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده، خودرو را متوقف و به پارکینگ انتقال می دهد. 

وی از برخورد با وانت‌ بارهای مسافرکش در این روز نیز خبر داد و اظهارکرد: سوار کردن مسافر در قسمت بار برخی وسایل نقلیه چون وانت و امثال آن در تمامی جاده ها ممنوع است و با متخلفان طبق مقررات برخورد می شود. 

سرپرست پلیس راه انتظامی ایلام افزود: پلیس بطور محسوس و نامحسوس تردد وسایط نقلیه در سطح جاده های برون شهری را زیر نظر خواهد داشت و علاوه بر کنترل ترافیک با رانندگان خاطی نیز برخورد خواهد کرد. 

همتی زاده عنوان کرد: با وجود افزایش سفرها در جاده های منتهی به استان، ترددها روان صورت می گیرد و مشکلی در جاده های ارتباطی استان به لحاظ ترافیک و کندی تردد وجود ندارد. 

وی یادآور شد: تمام تلاش پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان استان برای کاهش حوادث رانندگی در ایام نوروز است و انتظار است رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را اجرا کنند. 

از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار تردد در جاده های ارتباطی استان ایلام انجام شده است. 

از یک هزار و 500 آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری استان ایلام 745 اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت است که بازدید از آنها زمینه حضور مهمانان را فراهم کرده است. 


انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.