ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جمهوری اسلامی سرآغازی برای تحقق اراده ملت بود/جمهوری اسلامی پایدار است

نماینده مردم قم گفت: جمهوری اسلامی سر آغازی برای تحقق اراده ملت بود و مردم تاکنون در عرصه‌های مختلف در بیش از 30 انتخابات بزرگ شرکت کردند.

حجت‌الاسلام "مجتبی ذوالنور" نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نامگذاری روز 12 فروردین عنوان داشت: شناخت مردم از جمهوری اسلامی و حاکمیتی که مبتنی بر دین و اسلام باشد یک موضوع احساسی، مقطعی و لحظه‌ای نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: ما در آن روز شاهد بودیم ارامنه ایران به طور جدی برای تبلیغ جمهوری اسلامی قبل از رفراندوم 12 فروردین نقش آفرینی کردند و به جمهوری اسلامی رای "مثبت" دادند چرا که مطلع هستند در پرتو جمهوری اسلامی حقوقشان بهتر حفظ می‌شود.

ذوالنور افزود: در هیچ کشوری همانند جمهوری اسلامی اقلیت‌های دینی در انجام مناسک خود آزادی عمل ندارند، آنها در بهترین شرایط در ایران زندگی می کنند. 

نماینده مجلس ادامه داد: اگر مردم در آن زمان می‌گفتند "استقلال ، آزادی"، پیرو  این شعار جمهوری اسلامی را هم سر می‌دادند.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری رفراندوم برخی معتقدند بودند که مدل‌های دیگر حاکمیت هم باید مطرح باشد، عنوان کرد: امام راحل فرمودند «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر؛ یعنی هیچ کلمه پسوند و پیشوندی نداشت.
 
حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: در 12 فروردین اکثریت مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و در طول این چندین سال عمر انقلاب اسلامی کسانی که به جمهوری اسلامی اعتقاد نداشتند بیکار نماندند و با ارتباط با نظام سلطه و با همه وجود علیه جمهوری اسلامی جنگیدند اما امروز ما شاهد پایداری جمهوری اسلامی هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مردم در 12 فروردین پای صندوق رای رفتند و به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی سر آغازی برای تحقق اراده ملت بود و مردم تاکنون در عرصه‌های مختلف در بیش از 30 انتخابات بزرگ شرکت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار