معرفی کتاب؛

آشنایی با 160 شخصیت شهیر در یک کتاب

«آداب روزانه» پاسخ مناسبی به کنجکاوی ما نسبت به زندگی چهره‌هایی است که اغلب از محبوبیت برخوردارند.

به گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «آداب روزانه» اثری از میسن کاری است که توسط مریم مومنی ترجمه و از سوی انتشارات ماهی روانه بازار کتاب شده است.
 
در توضیح این کتاب می توان گفت: نویسنده احوال و عادات کاری 160 شخصیت شهیر جهان که در طول زندگی خود خلق به کارهای بزرگی زده اند را به رشته تحریر درآورده است. در این کتاب هم از شخصیت های معروف چند قرن گذشته سخن به میان آمده و هم از بزرگان معاصر. میسن کاری در نوشتن این کتاب از خاطرات، نامه ها و زندگی نامه های این بزرگان استفاده کرده تا بتواند دست به خلق اثری مفید وارزشمند بزند.

ژرژ سیمنون، ویلیام فاکنر، ارنست همینگوی، پاتریشیا های اسمیت، سیمون دوبووار، فدریکو فلینی، لودویگ فن بتهوون، جین آستین، بنجامین فرانکلین، کارل مارکس، هاروکی موراکی، رنه دکارت، پیوتر چایکوفسکی، ولادیمیر ناباکوف، جورج اورول، آیزاک آسیموف، سال بلو، آلیس مونرو، هنری میلر، فرانتس کافکا، چالز داروین، کانت، هنری جیمز و... از جمله چهره هایی هستند که در این کتاب به چشم می خورند.

مطالعه «آداب روزانه» از یک طرف می تواند برای خواننده خود الگو سازی کرده تا از این طریق امکان تجربیاتی مشابه برایش مهیا شود و از طرف دیگر می تواند با ارائه اطلاعاتی جالب توجه پاسخ مناسبی باشد برای کنجکاوی ما نسبت به زندگی چهره هایی نامدار که اغلب از محبوبیت برخوردارند.

این کتاب با نثری ساده و ترجمه ای بسیار روان در 294 صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار