لیگ جهانی کاراته وان-دبی؛

خاکسار از دور رقابت‌ها کنار رفت

دارنده مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان پاریس با شکست مقابل نماینده سوئد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خاکسار از دور رقابت‌ها کنار رفتبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سومین دوره لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ موسوم به کاراته وان در دبی با حضور ۸۹۲ کاراته کا از ۷۷ کشور جهان در دو بخش کاتا و کومیته و در دو گروه زنان و مردان از امروز آغاز و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

در دومین روز این رقابت‌ها در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان فاطمه چالاکی به مصاف سوک وونگ از ماکائو رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد.

وی در دومین مبارزه خود مقابل یون تریو وین از چین تایپه قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. چالاکی در سومین مبارزه خود یوما توکان از ترکیه را ۲ بر صفر شکست داد.
وی توانست با نتیجه ۲ بر یک استیرا کوکاردا از اندونزی را شکست دهد.

طراوت خاکسار دیگر نماینده وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان در نخستین دیدار خود با سابینا لاوری از سوئد مبارزه کرد و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد. خاکسار با شکست نماینده سوئد از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

دلارام دوستی نماینده وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان به مصاف لارا پاسکوا از ایتالیا ذفت و نتیجه به تساوی صفر بر صفر رسید و نماینده ایتالیا در هانتی (۳ - ۲) برنده شد. لارا پاسکوا نماینده ایتالیا از رسیدن به فینال بازماند تا دلارام دوستی از گردونه مسابقات حذف شود.

زهره برزگر دیگر نماینده وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان توانست نیکا کادزوا از روسیه را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. وی جانا بستیچ از آلمان را با نتیجه یک بر صفر از پیشرو برداشت. وی با نتیجه ۲ بر صفر جانا وجیتوا از اسلواکی را شکست داد.

برزگر در مبارزه بعدی خود به مصاف فاطمه چالاکی رفت که این مبارزه با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. چالاکی در امتیاز سنشو برنده و فینالیست شد. برزگر هم در جدول رپه شارژ برای مدال برنز تلاش می‌کند.

تیم ملی کاراته زنان و مردان کشورمان هم به منظور آمادگی بیشتری برای شرکت در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی، در این دوره از مسابقات حضور دارند.

کاراته‌کاهای ایرانی در اولین دوره لیگ جهانی در سال ۲۰۱۷، موفق به کسب ۲ مدال طلا (طراوت خاکسار و سجاد گنج زاده) و ۲ مدال برنز (ذبیح اله پورشیب و سامان حیدری) در تاتامی پاریس شدند و در دومین دوره این مسابقات که به میزبانی روتردام هلند انجام شد، توسط ابراهیم حسن بیگی، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده ۳ مدال برنز دشت کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار