کرمانشاه؛

بارانهای بهاری جاده ها را لغزنده و دید را محدود کرده است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بارانهای فراگیر بهاری اکثر محورهای استان را لغزنده کرده اند و برای رانندگان محدودیت دید به همراه دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ"فضل الله شیری" اظهار کرد: اکثر ساعات امروز بارش در محورهای مواصلاتی استان ادامه داشت و باعث لغزندگی محورها و در بعضی از نقاط باعث به جریان افتادن آب روی سطح جاده ها و حتی محدودیت دید برای رانندگان شد که خوشبختانه سازگاری نحوه رانندگی رانندگان با این شرایط کاملاٌ قابل مشاهده بود.
وی افزود: امسال کاهش میانگین سرعت در جاده ها و التزام رانندگان به سرعت مطمئنه باعث کاهش حوادث و شدت وقوع آنها شده است، به طوری که با وجود افزایش سفرها و تداوم بارشها و لغزندگی جاده، شاهد کاهش حوادث منجر به فوت و جرح و حتی خسارتی بوده ایم .
این مقام انتظامی ادامه داد: امیدواریم در چند روز باقی مانده از تعطیلات که با بارندگی توام خواهد بود، این روند خود ایمنی از سوی رانندگان و مسافران نوروزی تداوم داشته باشد و ما شاهد هیچ نوع حادثه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان نباشیم.
سرهنگ شیری به رانندگان توصیه کرد: از آنجا که با بارش باران، خودروی در حال حرکت از جهات شش گانه چپ و راست و جلو و عقب و حتی زیر و روی خودرو با لغزندگی و محدودیت دید مواجه می شود، بهتر است در هنگام باران کنار بکشند تا باران بند آید سپس با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله ایمن با خودروهای جلویی به حرکت  خود ادامه دهند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.