اردبیل؛

استقبال مسافران نوروزی از کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: بیش از یک هزار و 300 نفر از مسافران نوروزی به کمپین‌ نه به تصادفات جاده‌ای در نیر پیوستند و اعلام آمادگی خود را در راستای عمل به اهداف این کمپین‌ها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در روند بازدید از ایستگاه‌های خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر، به خدمات ارائه شده مسافران نوروزی که از استان‌های مختلف کشور میهمان شهرستان نیر هستند اشاره کرد و افزود: برخی از مسافران استقبال مناسبی را با پیوستن به کمپین‌های نه به تصادفات جاده‌ای از خود نشان دادند.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در این کمپین‌ها عضویت داشتند، افزود: بیش از یک هزار و 300 نفر از مسافران نوروزی به کمپین‌ نه به تصادفات جاده ای پیوستند و اعلام آمادگی خود را در راستای عمل به اهداف مدنظر این کمپین‌ اعلام کردند.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به ادامه روند توزیع اقلام مربوط به راهنمای سفر، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 5 هزار بروشور در بین مسافران نوروزی توزیع شده و ایستگاه‌های فضای دوستدار کودک، ایستگاه‌های سلامت و خیمه‌های نماز در پایگاه‌ و داخل شهر دایر شده و در حال خدمات‌رسانی به مسافران است.

احمدی افزود: خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر تا 14فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار