اردبیل؛

تردد 60 درصد گردشگران از جاده خلخال – فیروز به سرچم انجام شده است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در ایام نوروز 60 درصد تردد خودروهای گردشگران از راه جدید و اصلی «خلخال-فیروز به سرچم» انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی افزود: بیش از 60 درصد ترافیک مسافران نوروزی شهرستان خلخال در ایام نوروز از جاده خلخال به فیروز و سرچم انجام شده است.

وی افزود: این راه با تلاش مسئولین در حوزه راهداری و راه‌سازی، پلیس‌راه و اعتبارات استانی استانداری اردبیل و فرمانداری شهرستان از 25 اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده که موجب رضایت‌مندی مردم شهرستان خلخال شده است.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: برای ساخت این راه 32 کیلومتری، 27 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و بیش از 42 میلیارد تومان هزینه از سوی دولت انجام شده است.

بابایی یادآور شد: 5 کیلومتر از راه مربوطه مربوط به کمربندی شهرستان خلخال است که در حال اجرا بوده و مسیر خلخال به فیروز را به راه اصلی خلخال-اسالم و خلخال-پونل وصل می‌کند، هرچند در آینده‌ به جاده خلخال-شال و ماجولان-ماسوله نیز متصل خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی استانداردهای لازم در حوزه راه‌داری و راه‌سازی اعم از شناسایی نقاط حادثه خیز و جلوگیری از آن، نصب علائم راهنمایی ورانندگی، نصب گاردریل و خط کشی لازم انجام شده است و تردد مسافران در ایام نوروز از مرکز استان اردبیل و استان‌های همجوار در غرب کشور از این مسیر به شهرستان خلخال، مرکز کشور و استان‌های ساحلی خزر انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.