کرمانشاه؛

رشدصنعت هتلداری در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: صنعت هتلداری در استان کرمانشاه روبه‌رشد است.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در استان کرمانشاه هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای ظرفیت است و در این میان در حوزه میراث‌فرهنگی از سابقه تاریخی و تمدنی ارزشمندی برخوردار است که به‌عنوان مثال می‌توان به  کتیبه بیستون اشاره کرد.

 
وی گفت: هوای مطبوع بهاری و پرباران بودن استان باعث شده یک منطقه چشم‌نواز به‌لحاظ طبیعی را در بخش‌های مختلف این استان شاهد باشیم.
 
رازانی اضافه کرد: در حوزه صنایع‌دستی نیز رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در استان کرمانشاه وجود دارد و این ظرفیت‌ها استان را به استانی مستعد در حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تبدیل کرده است.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: صنعت هتلداری در استان کرمانشاه روبه‌رشد است و براساس گزارش اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان روند سرمایه‌گذاری در ساخت هتل‌ها روبه‌رشد است.
 
رازانی به هم‌مرز بودن این استان با عراق اشاره کرد و گفت: آثار باقی‌مانده از دفاع‌مقدس هم باعث شده تا افراد برای بازدید از این آثار در استان کرمانشاه حضور یابند. ضمن اینکه هم‌مرز بودن ایران با عراق زمینه‌های افزایش تبادل تجارت و نیز زمینه رشد گردشگری سلامت را می‌تواند در این استان فراهم آورد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.