ابراهیم اصغری در تکاپوی اکران دو فیلم خود در تابستان

ابراهیم اصغری از آخرین وضعیت اکران دو فیلم «قرارمون پارک شهر» و «اشنوگل» گفت.

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم‌های «قرارمون پارک شهر» و «اشنوگل» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر دوی این اثر آماده نمایش هستند و به دنبال فراهم آوردن شرایط اکران برای فصل تابستان هستیم.
 
این تهیه کننده با اشاره به ساخت «سگ‌های زرد» اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از هفته آینده مراحل جدی‌تر پیش تولید شروع می‌شود و تا اواخر اردیبهشت فیلمبرداری را آغاز می کنیم.
 
در قصه «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجت مندو علی سلیمانی آمده: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در منطقه عملیاتی مفقودالاثر شده است،حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است ودر آن زمان به واسطه منافقان با دشمن همکاری کرده است...  
 
در این فیلم بازیگرانی چون برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمد رضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان، هاشم مسعودی و مرضیه شاملو نقش آفرینی می کنند.
 
شایان ذکر است فیلم سینمایی"قرارمون پارک شهر"با نام قبلی"نیمکت"به کارگردانی فلورا سام است،همچنین کارگردانی"سگ های زرد"را نیز احمد کاوری بر عهده دارد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار