سایت فیفا : ایران یک تار مو با جام جهانی فاصله دارد

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، در گزارشی درباره پیروزی ایران مقابل چین در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 نوشت ایران به اندازه یک تار مو با جام جهانی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سایت فدراسیون جهانی فوتبال پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل چین در چارچوب هفته هفتم از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 نوشت: ایران به اندازه یک تار مو با جام جهانی فاصله دارد.
سایت فیفا در گزارشی به بررسی هفتمین هفته از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018  در منطقه آسیا پرداخته و ضمن اشاره به نتایج دیدارهای امروز از جمله پیروزی تمام تیم های میزبان در دو گروه، به برد تیم ملی ایران برابر چین در ورزشگاه آزادی هم نگاهی ویژه داشته است.

فیفا درباره پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش نوشته است: ایران با پیروزی تک گله برابر چین در تهران، به یک قدمی جام جهانی رسید.
در گروه A ایران با پیروزی 1-0 برابر چین در خانه، روند شکست ناپذیری خود را حفظ کرد. مهدی طارمی، زننده گل پیروزی بخش خارج از خانه ایران در دیدار هفته گذشته برابر قطر، با به ثمر رساندن تنها گل مسابقه باز هم قهرمان تیمش بود. تیم کارلوس کی روش با این سه امتیاز، اختلاف چهار امتیازی خود را در صدر جدول با تیم دوم حفظ کرد و با یک پیروزی در خانه مقابل ازبکستان در ماه ژوئن(خرداد) می تواند بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر بازی ها جواز ورود  به جام جهانی 2018 روسیه را کسب کند. 
از سوی دیگر با این شکست،امیدهای تیم مارچلو لیپی برای قرارگرفتن در یکی از دو جایگاه بالای جدول و صعود خودکار به جام جهانی در هم شکسته شد. اما این تیم در سه بازی باقی مانده برای گرفتن مقام سومی ازبکستان و راهیابی به پلی آف نیاز به معجزه دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار