بازتاب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سایت فیفا و‌ AFC

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های آسیایی در سایت‌های رسمی فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی پیروزی ۷ بر ۲ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل امارات در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۷، سایت فیفا و‌ای اف سی ضمن تمجید از تیم ملی ایران در گزارش هایی به این موضوع پرداختند.

سایت فیفا در گزارش خود نوشت: ایران، امارات متحده عربی و ژاپن نمایندگان آسیا در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی باهاما خواهند بود.

این سه قدرت قاره آسیا پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ که از ۴ تا ۱۱ مارس در مالزی برگزار شد، سه تیم برتر آسیا شدند و بلیط حضور در جام جهانی را به دست آوردند.
این گزارش افزود: این ایران بود که با پیروزی ۷ بر ۲ مقابل امارات متحده عربی در فینال، عنوان قهرمانی قاره را به دست آورد. پس از قهرمانی چهار سال پیش، این دومین بار است که ایرانیان فاتح این رقابت‌ها شده اند.

تیم ملی ایران علاوه بر موفقیت در سطح قاره، در دو دوره اخیر جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رسیده است.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در گزارش خود راجع به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، جزئیاتی درباره چگونگی به ثمر رسیدن گل‌های دیدار فینال منتشر کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار