قزوین؛

انهدام باند سارقان منزل

جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سه نفره سارقان منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ سلمان امیری گفت : در پي وقوع چندین فقره تخریب گاوصندوق و سرقت پول و طلاجات از منازل در سطح شهرستان قزوین موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
انهدام باند سارقان منزل

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، سه نفر از سارقان سابقه دار را که تحت تعقیب پلیس در استان های لرستان ، گرگان ، تهران بزرگ و ‌البرز بودند ، شناسایی کردند .

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه  متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: در بازجویی فنی و پیچیده کارآگاهان پلیس آگاهی ، متهمان به  10 فقره سرقت منزل در قزوین و پنج فقره سرقت در سایر استان ها به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به دو مالخر در شهرستان کرج ، کارآگاهان دو متهم دیگر را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه مقداری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت : متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی ، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه  به اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار