بررسی عملکرد فدراسیون های ورزشی در سال 95

کسب 19 مدال رنگارنگ آسیایی، هدیه رکابزنان به فدراسیون دوچرخه سواری

مدیر تیم های ملی گفت: تیم های دوچرخه سواری کشور در سال 95 موفق به 19 مدال رنگارنگ در رقابت های آسیایی شد.

9 فروردین////کسب 19 مدال رنگارنگ آسیایی هدیه رکابزنان به فدراسیون دوچرخه سواریمصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در سالی که گذشت، عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری به منظور آمادگی بیشتر رکابزنان برای حضور در مسابقات برون مرزی در هر رده سنی و هر گروه 7 دوره اردوی تدارکاتی برگزار کرد که هرکدام از این اردوها از 15 روز تا 1 ماه به طول انجامید.

وی افزود: این اردوها برای تیم بانوان، جوانان، بزرگسالان در قسمت پیست و جاده بود و با توجه به شروع رقابت های برون مرزی در نیمه دوم سال، این اردوها از اواخر شهریورماه آغاز شد. برخی از رکابزنان هم در بخش پیست و هم جاده فعالیت داشتند به این منظور در هر دو اردو حضور داشتند.

چایچی در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و مقام هایی که برای کشور به دست آوردند اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا  رکابزنان 7 مدال کسب کردند که از بین این مدال ها 2 مدال طلا بوده است، تیم پیشکسوتان نیز در این رقابت ها 6 مدال طلا، 6 نقره و 3 برنز به دست آوردند. 

وی در خصوص رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی جهان جاده 2016 که در قطر برگزار شد محمد گنج خانلو مقام بیست سوم را کسب کرد که این مقام تا کنون در دوچرخه سواری به دست نیامده بود و بهترین نتیجه ما در رقابت های دوچرخه سواری جهان محسوب می شود، البته این مسابقات در سال 2017 هم در نروژ برگزار خواهد شد که اگر بتوانیم شرکت خواهیم کرد.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه های سال آینده تیم ملی دوچرخه سواری حضور در بازی های آسیایی ترکمنستان که شهریورماه سال 96 است و پس از آن در مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا سال 2018 حضور پیدا می کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار