اصفهان؛

بازدید رایگان اماکن تاریخی چادگان

در راستای ارائه خدمات متفاوت به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح شهرستان چادگان، بازدید از اماکن تاریخی این شهرستان رایگان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره میراث فرهنگی چادگان   به بناهای تاریخی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: خانه معظم‌الملک زیباترین بنای غرب استان اصفهان در چادگان، مسجد جامع شهر چادگان با مقرنس‌کاری زیبا و هشتی قاجاری، سردر سنگی قاجاری در ساختمان شورای شهر، نخستین پل تاریخی اورگان بر روی زاینده‌رود در 30 کیلومتری غرب چادگان و مقبره منسوب به کاوه آهنگر با حمام و برج تاریخی در روستای مشهد کاوه در 14 کیلومتری غرب چادگان از جمله آثار تاریخی این شهرستان هستند که مسافران و گردشگران می‌توانند در این ایام از این مکان‌ها استفاده کنند.

نورالله عبدالهی افزود: حمام و مسجد تاریخی اورگان، مسجد چهل چشمه و مسجد علی‌آباد در بخش مرکزی و چنار رود، امامزاده عبدالله زید ابن حسنی در شهر زیارتی رزوه، امامزاده اسماعیل در روستای ساحلی فراموشجان و امامزاده خواجه محمد در میان دشت زیبای پرمه در بخش چناررود از دیگر آثار تاریخی چادگان جهت بازدید گردشگران هستند.

رئیس میراث فرهنگی چادگان ادامه داد: امسال در راستای ارائه خدمات متفاوت به مسافران و گردشگران نوروزی و با هدف معرفی بناهای کمتر شناخته‌ شده در سطح شهرستان چادگان این مکان‌ها به مسافران نوروزی پیشنهاد داده خواهد شد که بازدید از این اماکن رایگان خواهد بود.

عبدالهی در پایان تصریح کرد: مجموعه‌های تاریخی در شهرستان چادگان همه روزه آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است و همکاران ما میزبان آن‌ها خواهند بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.