ارتباط دوسویه پلیس و نهادهای دولتی در تامین امنیت مهم است

فرمانده انتظامی استان کرمان برنقش مهم ارتباط دوسویه بین نهادهای مختلف دولتی با پلیس در امنیت جامعه تاکید کرد.

ارتباط دوسویه پلیس و نهادهای دولتی در تامین امنیت مهم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛، سردار بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان بمناسبت هفته ناجادر دیدار فرماندار و جمعی از بخشداران شهرستان کرمان با اشاره به حساسیت شهرستان کرمان در زمینه نظم و امنیت گفت: اگر در مرکز استان نظم و امنیت برقرار باشد کل استان نیز موفق خواهیم بود چراکه سابق بر این استان کرمان در زمینه مسائل ناامنی معضلات خاصی داشت، اما هم اکنون امنیت در استان کاملا ملموس است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهداء تصریح کرد: در رهروی از راه شهدا همه ما مسئول هستیم و باید با همراهی، هم افزایی و تعامل در جهت رشد و توسعه روزافزون شهر و کشورمان تلاش کنیم.

وی بیان داشت: در مواجهه با معضلاتی همچون فقر، اعتیاد، طلاق و... کار انتظامی جوابگو نیست بلکه باید بیش از پیش به اقدامات نرم و فرهنگی اجتماعی توجه کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در این رابطه، پلیس سابق بر این و هم در هفته ناجا یک طرح اجتماعی در برخی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا کرد که در آن سایر سازمان‌ها مانند بهزیستی مشارکت فعال داشتند، اما لازم است در جهت رویارویی با آسیب‌های اجتماعی از هم اکنون هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی به وظیفه خود عمل کند و پیشگیری را مقدم بر ابتلا بدانند.

سردار بنی اسدی فر افزود: یکی از ظرفیت‌ها کمک به نظم و امنیت، توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی در جامعه مانند توسعه تولیدات و مشاغل خانگی است که به خوبی در معیشت افراد جامعه نقش آفرینی می‌کنند و باید از سوی نهاد‌های مجری مورد توجه قرار بگیرند و باید تلاش کرد مشاغل خانگی فرهنگسازی و گسترده‌تر شوند.

بابایی فرماندار کرمان نیز دراین دیدار گفت: در هفته ناجا شاهد حضور و ارتباط گسترده پلیس با مردم در جلسات و نشست‌های مختلف هستیم که امیدواریم این ارتباطات دوسویه از سوی همه مسولان انجام شوند
انتهای پیام/ح

تعامل ناجا با دستگاههای دولتی برای تامین امنیت مهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار