سمنان؛

ثبت نام 800مداح استان در سامانه طوبی

از میان دو هزار ۵۰۰مداح موجود در استان، ۸۰۰ مداح تا کنون در سامانه طوبی، ویژه ساماندهی مداحان سطح کشور و دریافت کد ملی تبلیغ از سازمان تبلیغات، ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛
اسماعیل یارمحمدی رئیس کانون مداحان استان سمنان گفت: از میان دو هزار ۵۰۰مداح موجود در استان، ۸۰۰ مداح تا کنون در سامانه طوبی، ویژه ساماندهی مداحان سطح کشور و دریافت کد ملی تبلیغ از سازمان تبلیغات، ثبت نام کرده اند.

اسماعیل یارمحمدی با بیان اینکه افزایش تعداد مداحان در سامانه طوبی در زمره کارهای کانون های مداحان سطح استان سمنان برای سال‌جاری خواهد بود، افزود: این سامانه باعث می شود تا تمام فعالیت های مداحان، هیئت های مذهبی و سیکل کامل شبکه تبلیغی و برگزاری مراسم از لحاظ کیفی و کمی در سامانه ای جامع ثبت شده تا از تکرار یک موضوع در مداحی و تبلیغ جلوگیری شده و بهره گیری از مداحان برتر و مناسب استان در مجالس اعیاد و عزاداری ترویج شود.

وی همچنین از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون های هشت گانه مداحان استان در سال گذشته خبر داد و گفت: روسای هشت گانه کانون های مداحان استان در پائیز۹۵، انتخاب رئیس کانون مداحان استان را برای مدت دو سال انجام دادند که این امر به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان صورت پذیرفت.

یارمحمدی درباره دیگر فعالیت های کانون مداحان، اظهارداشت: در سال گذشته ۱۴کارگاه تخصصی مداحی در استان سمنان برگزار شد که آخرین آنها با حضور رئیس کانون مداحان کشور در میامی برگزار شد که با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی افزود: اعزام ۴۰مداح از استان سمنان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر برنامه های کانون مداحان استان در سال۹۵ بود که این میزان در سال قبل ۳۵نفر بود.
 
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.