دامغان؛

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه دامغان

برنامه آرامش بهاری به شکل ویژه‌ای در ایام ۲۷ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از سمنانحجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی میرکورئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت : برنامه‌های ویژه‌ای را در آستانه سال نو و تعطیلات نوروز در دستور کار داریم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی میرکو با اشاره به وجود مقدس ۳۸ امامزاده (ع) در شهرستان دامغان افزود : برنامه‌های متعددی در طول سال متناسب با مناسبت‌های مختلف در آستان مطهر امامزادگان برگزار کردیم.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۰ بقعه دامغان تصریح کرد: برنامه آرامش بهاری به شکل ویژه‌ای در این ایام از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

میرکو از برگزاری مراسم سال ‌تحویل در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دامغان خبر داد و اظهار داشت : مداحی مداحان اهل ‌بیت (ع) را در این مراسم را در کنار پخش صلوات خاصه حضرت رضا (ع) داریم.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز لیلة الرغایب اولین روز ماه رجب مراسم ویژه‌ای را در آستان امام ‌زادگان جعفر و محمد (ع) دامغان برگزار خواهیم کرد، با اشاره به قدمت هفت ساله طرح آرامش بهاری افزود : این طرح در آستان امام ‌زادگان شاخص شهر دامغان با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان با اشاره فعالیت پنج روحانی مبلغ از حوزه علمیه قم در شهرستان دامغان خاطر نشان کرد : مبلغان در ابعاد مختلف، اطلاعات معنوی مسافران را بالا می‌برند.

انتهای پیام / ذ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.