اهواز؛

اصلاح شبکه فاضلاب ماهشهر نیازمند اعتبار میلیاردی

فرماندار بندر ماهشهر اعتبار مورد نیاز برای اصلاح شبکه فضلاب این شهرستان را 170 میلیارد تومان عنوان کرد.

اصلاح شبکه فاضلاب ماهشهر نیازمند اعتبار میلیاردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ منصور قمر، فرماندار بندر ماهشهر با عذرخواهی بابت آب‌گرفتگی معابر این شهرستان و مشکلات به وجود آمده برای شهروندان، گفت: برای اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر به 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم این مبلغ به زودی از طریق صنایع پتروشیمی تأمین شود.

وی اظهار کرد: حجم بارندگی‌های اخیر به میزان 72 میلی‌متر در شهرستان بندر ماهشهر بی‌سابقه بوده و همین موضوع باعث آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها و بروز مشکلاتی را برای شهروندان و میهمانان نوروزی شد.

قمر بیان داشت: با به وجود آمدن این مشکلات بلافاصله ستاد بحران شهرستان تشکیل و اعضای ستاد به این جلسه فرا خوانده شدند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه با ورود به موقع و جهادی نیروهای شهرداری، آبفا، هلال احمر، منطقه سوم ندسا، ناجا و بسیج، شهرستان از وضعیت بحران و اضطرار خارج شد و تلاش‌ها برای رفع آب‌گرفتگی‌های باقی مانده ادامه دارد.

وی اذعان داشت: زیرساخت‌های فرسوده و قدیمی شبکه فاضلاب شهرستان نه تنها در اینگونه موارد بحرانی بلکه در شرایط عادی نیز کشش لازم برای دفع فاضلاب و آب‌های سطحی را ندارد و بر اساس برآورد صورت گرفته مبلغ 170 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر نیاز است.

منصور قمر خاطرنشان کرد: بر این اساس موضوع توسط استاندار خوزستان به وزیر نفت انتقال داده شده و وزیر نفت نیز دستور به پیگیری مسأله داده و امیدواریم به زودی اختصاص این مبلغ تحقق پیدا کند و عملیات اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر آغاز شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.