مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر:

ورود گردشگران نوروزی به استان بوشهر رشد خوبی داشته است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ورود گردشگران و مسافران نوروزی به این استان براساس آمار دستگاههای تردد شمار و اطلاعات بدست آمده خبر داد.

ورود گردشگران نوروزی به استان بوشهر رشد خوبی داشته است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده با اشاره به اینکه با وجود بارندگی و طوفان در روزهای اول سال به ویژه در جنوب استان بوشهر، خللی در روند ورود گردشگران به استان ایجاد نشده است، اظهار داشت: آمار ورودی مسافران و گردشگران به استان بوشهر پس از پایان تعطیلات نوروز جمع بندی و اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بازدید از شهرهای ساحلی گناوه و دیلم روند خدمات رسانی به میهمانان نوروزی رضایت بخش و ورود گردشگران نیز رشد خوبی داشته است، افزود: روند خدمت رسانی و ایجاد امکانات رفاهی در شهر گناوه در مقایسه با سال گذشته متفاوت تر و راضی کننده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان ساخت: بدنبال رشد آمار نفر نیستیم بلکه رشد و بهبود کیفیت خدمات به میهمانان نوروزی و درآمدزایی و اشتغال از این فرصت بدست آمده هستیم.

وی تاکید کرد: خدمت رسانی شایسته به میهمانان نوروزی وظیفه است اما باید در قبال خدمات ارایه شده بتوانیم درآمد زایی و اشتغال کسب کنیم.

امیرزاده گفت: با برنامه ریزی مناسب باید به سمتی برویم که جدا از خدمات دهی، گردشگری که وارد استان بوشهر می شود، هزینه و خرج کند. 
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.