اصفهان؛

برخی می‌گویند راه نجات اقتصاد اصفهان، گردشگری است

امام جمعه اصفهان گفت: برخی می‌گویند راه نجات اقتصاد اصفهان، گردشگری است که ما نیز با آن موافق هستیم اما باید بدانیم که الگوی توسعه استان ما، گردشگری ترکیه‌ای نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانآیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد روز گذشته در دیدار نوروزی خود با اعضای قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه اظهار داشت: دغدغه مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل نشدن صحبت‌های مطرح شده به مرحله عمل است.

وی در ادامه افزود: در استان اصفهان نیز همین مشکل نیز وجود دارد و برای حل مشکلات استان تنها به برگزاری جلسات بسنده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان به موضوع گردشگری نیز اشاره کرد و بیان داشت: برخی می‌گویند راه نجات اقتصاد اصفهان، گردشگری است که ما نیز با آن موافق هستیم اما باید بدانیم که الگوی توسعه استان ما، گردشگری ترکیه‌ای نیست.

امام‌ جمعه اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: در موضوع گردشگری، باید مبانی اسلام در اولویت قرار گیرد و از این‌ رو نه فرهنگ و نه دین ما اجازه نمی‌دهد که گردشگری استان با الگوی غربی توسعه یابد و باید بر مبانی خود تکیه کنیم.

طباطبایی‌نژاد اذعان داشت: فارغ از نبود زیر ساخت گردشگری در شهرستان‌های استان، در شهر اصفهان نیز بسیاری از امکانات حداقلی برای گردشگران مهیا نیست.

به گفته وی بعضاً در برخی مکان‌های مهم گردشگری نظیر میدان امام(ره)، امکاناتی همچون سرویس بهداشتی یا آبسرد کن که از نخستین نیازهای گردشگر داخلی یا خارجی است وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان در پایان تأکید کرد: رشد و توسعه اصفهان با اتکا به رهنمودهای مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی و با تمرکز بر موضوع تولید و اشتغال امکان‌پذیر است و از این‌ رو به‌ جای پرداختن به صحبت‌ها و جلسات باید بر موضوع «عمل» متمرکز شد.

در ادامه این جلسه، محمد شکرچیان نیز به ارائه گزارش عملکرد قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه استان پرداخت و گفت: این قرارگاه با محوریت نیروهای رسانه‌ای بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شده و در سال گذشته، ساختار آن تدوین شده و کمیته‌های مربوطه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه، جریان‌سازی رسانه‌ای در حوزه اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل 21 سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی است.

مسؤول قرارگاه رسانه‌ای اقتصاد مقاومتی بسیج رسانه استان اصفهان همچنین اظهار داشت: در سال جدید، این قرارگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند و تلاش می‌شود از همه نیروهای انقلابی فعال در حوزه رسانه استان اصفهان در ادای وظیفه جامعه رسانه به اقتصاد مقاومتی، کمک گرفته شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار