سمنان;

افزایش تماس با سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی استان

مسئول روابط عمومی دامپزشکی سمنان گفت : تعداد تماس های سال ۹۵ با سامانه ۱۵۱۲دامپزشکی استان نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز محمودیان مسئول روابط عمومی دامپزشکی استان سمنان گفت : سامانه ۱۵۱۲برای کاهش مراجعات حضوری مردم و بهره برداران به مراکز دامپزشکی برای دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت، هزینه و تسریع در اطلاع رسانی خدمات دامپزشکی و پاسخگویی به شکایات مردم در خصوص تخلفات بهداشتی مربوط به فرآورده‌های خام دامی راه اندازی شده است.

وی افزود : بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ تماس شهروندان و بهره برداران خدمات دامپزشکی در استان سمنان با سامانه پاسخگویی ۱۵۱۲ درسال ۱۳۹۵برقرارشد، که درخواست هایی برای دریافت خدمات دامپزشکی، گزارش وقوع تخلفات و نظرات و پیشنهادات مردمی را به خود اختصاص داده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه تعداد تماس های سال ۹۵ با سامانه ۱۵۱۲ نسبت به سال قبل از آن ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: دلیل این افزایش اطلاع رسانی های انجام شده در رسانه ها و نیز انجام تبلیغات محیطی در مراکز تحت نظارت دامپزشکی استان بوده و حاکی از حساسیت روزافزون مردم و بهره برداران خدمات دامپزشکی به مقوله سلامت خود و جامعه و صیانت از سرمایه های دامی است.

محمودیان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی با شماره ۱۵۱۲ تماس گرفته و مشکلات و پیشنهادهای خود را با مجموعه دامپزشکی استان سمنان در میان بگذارند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و پیگیری موارد گزارش‌شده اقدام ‌کنند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار