شهرکرد؛

ثبت نام دو هزار و ۶۰۹ داوطلب برای انتخابات شورا‌ها

از ابتدای مهلت نام نویسی، دو هزار و ۶۰۹ داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدا تا پایان ششمین روز از مهلت نام نویسی، دو هزار و ۶۰۹ داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کردند.
 
وی افزود: یک هزار و ۹۸۲ نفر از این تعداد نامزد رقابت برای شوراهای اسلامی روستایی و ۶۲۷ نفر برای شوراهای اسلامی شهری شدند.
 
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دو هزار و ۵۰۶ نفر از ثبت نام شدگان آقایان و ۱۰۳ نفر بانوان هستند که برای حوزه شهری ۵۶۹ نفر مرد و ۵۸ نفر زن و برای حوزه روستایی یکهزار و ۹۳۷ نفر مرد و ۴۵ نفر زن نام نویسی کرده اند.
 
مردانی اضافه کرد: تعداد ثبت نام کنندگان روز ششم (شنبه ۵ فروردین ۹۶) در استان ۹۹۴ نفر شامل ۱۹۴ نفر در حوزه شهری و ۸۰۰ نفر در حوزه روستایی بود که از این تعداد ۹۵۹ نفر مرد و ۳۵ نفر زن می‌باشد.
 
ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ آغاز شد و تا آخرین ساعت امروز یکشنبه ۶ فروردین ۹۶ در فرمانداری‌های ۹ گانه و بخشداری‌های چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار