شهرکرد؛

نام نویسی ۸۱۷ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی

۸۱۷ داوطلب برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری نام نویسی کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز گذشته چهارشنبه دوم فروردین ۹۶ که سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بود، تعداد ثبت نام شدگان در این استان به ۸۱۷ نفر رسید.

وی افزود: این تعداد شامل ۷۷۶ نفر مرد و ۴۱ نفر زن می باشد.
 
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از این تعداد ۵۴۴ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و ۲۷۳ نفر برای شوراهای اسلامی شهری ثبت نام کردند.

مردانی ادامه داد: در روز نخست ۲۱۵ داوطلب، در دومین روز ۲۸۵ نفر و در روز سوم ۳۱۷ داوطلب برای نام نویسی به فرمانداری‌ها و بخشداری های این استان مراجعه کردند.

ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا ۶ فروردین ماه جاری به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۶ هر روز در فرمانداری‌های ۹ گانه و بخشداری‌ها ادامه دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار