قم؛

دیدار شهردار قم با آیت‌الله صافی گلپایگانی

دکتر سقائیان نژاد شهردار قم با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی و دیگر مدیران شهری با آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار قم در این دیدار با تاکید بر همکاری و مشارکت مطلوب شهرداری با حوزه‌های علمیه و سازمان‌های استانی، گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در سال 95 ارائه کرد.
سقائیان‌نژاد همچنین برنامه‌های شهرداری در سال 96 را تشریح کرد و از تدوین اطلس محلات قم با مشارکت افراد ذی‌نفوذ شهر قم خبر داد.
آیت‌الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه شهرداری می‌تواند در بخش‌های مختلف شهری خدمات مختلفی را به مردم ارائه کند گفت: شهرداری می‌تواند در حوزه‌هایی چون بهداشت، ورزش، فرهنگ و... خدماتی به مردم ارائه کرده و اسباب خوشحالی مردم را فراهم کند.
شهردار قم در بخشی از این دیدار از کلنگ‌زنی بیش از 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در این شهر خبر داد و افزود: کلنگ‌زنی بیش از هشت مجموعه فرهنگی و تفریحی و 20 زمین روباز ورزشی از جمله این پروژه‌ها است.
سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه اقتضائات قم در برنامه‌های شهرداری پیگیری و رعایت می‌شود تصریح کرد: در نوروز نیز ستاد نوروزی فعال شده و سه بوستان به عنوان کمپ اصلی زائر خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی می‌کند.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار