در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پروبال مرغ چیده شد/ مشکلی در عرضه گوشت و مرغ وجود ندارد + قیمت

آخرین وضعیت عرضه گوشت و مرغ و قیمت این دو اقلام اعلام شد.

پروبال مرغ چیده شد/ مشکلی در عرضه گوشت و مرغ وجود نداردمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،از کاهش 600تومانی نرخ مرغ خبر داد و گفت:نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده تا روز پنج شنبه به سبب تعطیلی کشتارگاه ها و کاهش بارگیری به 8هزار و 450تومان رسیده بود.

وی افزود: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5هزار و 100 و مرغ آماده به طبخ برای مصرف کننده با کاهش 600تومانی در کشتارگاه 7هزارتومان،توزیع درب واحدهای صنفی 7هزار و 150و خرده فروشی های سطح شهر 7هزار و 850تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات گفت:نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 7هزار و300،سینه مرغ بدون استخوان با کتف13هزارتومان،سینه بدون کتف14و فیله مرغ 16هزار تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص پیش بینی وضعیت قیمت مرغ طی روزهای آتی تصریح کرد:با توجه به اتمام تعطیلات و استمرار عرضه گوشت و مرغ از سوی شرکت پشتبانی امور دام از افزایش قیمت ها جلوگیری خواهد شد.
 
 
 مشکلی در عرضه گوشت و مرغ وجود ندارد

علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام  در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه گوشت و مرغ اظهار داشت:امسال وضعیت عرضه گوشت مرغ و قرمز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در بازار به گونه ای است که کمبودی در بازار وجود نداشت.

وی از استمرار عرضه تا پایان فروردین ماه در بازار خبر داد و اضافه کرد: با توجه به تعادل قیمت گوشت گرم مرغ  مشکلی در بازار وجود ندارد و از طرفی در شهرهایی که تراکم مسافر زیاد است اقدام به عرضه مینماییم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه گوشت قرمز به میزان کافی در بازار وجود دارد،بیان کرد: ذخایر راهبردی و استراتژیک به گونه ای است که فراتر از نیاز گوشت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که در خرده فروشی های سطح شهر قیمت ها بالاست،افزود: مسئولیت تامین کالا برعهده پشتیبانی امور دام است  و نظارت در خرده فروشی های سطح شهر بر عهده دستگاه های نظارتی است

ولی در خصوص قیمت گوشت قرمز و مرغ از سوی پشتیبانی امور دام اظهار داشت: نرخ هر کیلو گوشت مرغ در تهران و شهرستان هابرای مصرف کننده5هزار و 700،گوشت قرمز منجمد 23و گوشت گرم وارداتی 31هزار و 500تومان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت تقاضا گوشت قرمز و مرغ منجمد در بازار تصریح کرد: با توجه به عرضه مناسب گوشت مرغ گرم در بازار کمتر از برآورد و ذخایر منجمد استفاده شده است.اما استقبال برای ذخایر و پیش بینی گوشت قرمز بهتر بوده است.

به گفته وی با استمرار عرضه گوشت قرمز و مرغ از سوی شرکت پشتیبانی از نوسانات قیمت ها در بازار جلوگیری می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار