رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات/ پرو بال مرغ چیده شد

یوسف خانی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده با کاهش 3000 تومانی از ابتدای هفته 5 هزار تومان و آماده به طبخ برای مصرف کننده 7 هزار و 600 تومان است.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،از کاهش300 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزارتومان،مرغ آماده به طبخ درکشتارگاه 6 هزار و 800،توزیع درب واحد های صنفی 6 هزار و 950 و خرده فروشی سطح شهر 7 هزار و 600 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 300 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 600 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلو سینه بدون استخوان با کتف 13،سینه بدون کتف 14،فیله مرغ 16 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کاهش تقاضا و افزایش عرضه نسبت به روزهای گذشته را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ دانست و همواره پیش بینی می شود که قیمت مرغ مجدداً فردا با کاهش 100 تومانی روبرو شود.

وی از ثبات قیمت ماهی در بازار خبر داد و اضافه کرد: طی دو الی سه هفته اخیر نرخ ماهی در بازار با کاهش 10 درصدی روبرو شده و بعید است که با افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال به سبب عرضه مناسب قیمت ها روند افزایشی به خود گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
بازم گرونه مردم با این قیمت هم توانایی خرید ندارند.باید نهایتا 6000تومان باشد
آخرین اخبار