شیراز؛

اسکان بیش از 65 هزار خانوار در مدارس

730 هزار و 506 نفر روز در قالب 65 هزار و 470 خانوار در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان یافتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا آذری در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان فرهنگیان در شیراز گفت: پارسال استان فارس با  ۲ میلیون و ۹۲ هزار و ۳۶۹ نفر شب بیشترین آمار پذیرش میهمانان نوروزی را در سطح کشور داشته است.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ثبت نام اینترنتی میهمانان نوروزی گفت: 20 درصد از حجم مدارس استان فارس به رزرو  اینترنتی  اختصاص داده شد که در مجموع  ۱۷ هزار و ۹۱۴ خانوار  اسکان خود را به صورت اینترنتی در استان فارس رزرو کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: مدرسه در حالت عادی مکان مناسبی برای  اسکان فرهنگیان نیست، اما  آموزش و پرورش تلاش می کند در ایام نوروز از ظرفیت موجود  برای کمک به فرهنگیان استفاده کند.


آذری با بیا اینکه امسال برای تجهیز مدارس استان فارس به امکانات رفاهی، حدود 4 میلیارد تومان هزینه شده است ادامه داد: در این زمینه 36 هزار و 416 قلم جنس خریداری و بین مدارس توزیع شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: امسال در مجموع 5 هزار و 150 کلاس درس در شهر شیراز برای میزبانی از میهمانان نوروزی تجهیز و آماده شده است.

آذری در خصوص آخرین آمار اسکان فرهنگیان نیز گفت: از25  اسفند تا صبح امروز چهارم فروردین‌ ماه بیش از 248هزار و سیصد نفر در قالب بیش از 65 هزار و چهارصد خانواده و در مجموع 730 هزار و پانصد نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار