صفاری نطنزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

منافع برخی به مخدوش کردن آرای ملت در انتخابات گره خورده است/معترضین همواره وابستگی به بیرون از کشور دارند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است معترضین به نتایج انتخابات همواره وابستگی به بیرون از کشور دارد.

مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد مبنی بر ایستادگی در برابر افرادی که قصد داشتند در چند انتخابات اخیر در مقابل رای ملت بیاستند، گفت: توده مردم همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
وی افزود: معتقدم معمولا افرادی از نتایج انتخابات در کشور ناخرسنداند که جایگاه موثری در بین مردم ندارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آحاد مردم و نخبگان خوب می‌دانند که به دنبال چه هدفی در حمایت از نظام هستند، تصریح کرد: بنابراین کسانی که قصد دارند نتایج انتخابات را زیر سوال ببرند عمدتا افرادی وابسته به بیرونند که سعی می‌کنند با مخدوش کردن ارای ملت منافع خود را در کشور تامین کنند.
 
صفاری نطنزی در ادامه در مورد تاکید مقام معظم رهبری نسبت به حضور همه احاد ملت در انتخابات، بیان داشت: در هر صورت ما یک مدل جدید از سیستم سیاسی را در کشور پایه‌گذاری کرده‌ایم که این مدل به دنیا عرضه شده و مدل دموکراسی با مردم سالاری دینی است.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از الگوهای سیاسی دنیا ناکارآمدی خودشان را نشان داده‌اند، اظهار داشت: با کمی دقت در کشورهای اروپایی که به قول خودشان مهد لیبرالیسم و دموکراسی هستند می توان متوجه شد که مردم این کشورها از مدل‌های سیاسی حاکم دل‌زده شده‌اند و در نتیجه این دل‌زدگی حضور فعالی در انتخابات ندارند.
 
وی افزود: همچنین بنده معتقدم احزاب سیاسی که سالیان سال در بسیاری از کشورهای اروپایی فعال بودند امروزه دیگر نمی‌توانند پاسخگوی نیاز مردم باشند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نشان دهنده جایگاه و وزن مدل سیاسی حاکم در ایران است، گفت: وقتی مردم به صورت دسته جمعی و با آمار بالا در انتخابات شرکت می‌کنند؛ حکایت از این دارد که نگاه مردم ایران به الگوی سیاسی حاکم مثبت بوده و این الگو جایگاه بالایی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار