حامیان کلینتون: اف بی آی استانداردهای دو گانه دارد

طرفداران نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اف بی آی را به اجرای استانداردهای دوگانه متهم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسوشیتدپرس گزارش داد: اظهارات جیمز کومی، رئیس اف بی آی مبنی بر این که پلیس فدرال امریکا از تابستان گذشته بی سروصدا در حال تحقیق درباره ارتباط احتمالی میان نزدیکان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مقامات روسیه بوده است موجب خشم اعضای حزب دمکرات در این کشور شد.
 
اعضای حزب دمکرات پیشتر جیمز کومی را به خاطر انتشار خبر تحقیقات درباره ای میلهای هیلاری کلینتون چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری مسوول شکست غیرمنتظره وی می دانند.
 
آنها اکنون معترضند چرا تحقیقات درباره ارتباط میان افراد ترامپ و مقامات روسیه اکنون و بعد از قطعی شدن نتایج انتخابات فاش می شود.
 
کومی روز دوشنبه گفت اف بی آی در ماه ژوئیه تحقیقات را درباره ارتباط افراد ترامپ با روسیه آغاز کرده است یعنی همان ماه که به طور غیرمعمول خواستار برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی شد و در آن خبر تحقیقات درباره ای میلهای کلینتون و امکان ارسال اطلاعات محرمانه از طریق آنها را علنی کرد.
 
حامیان کلینتون میگویند کومی در اجرای وظایف اف بی آی با استانداردی دوگانه عمل کرده و با تخطی از قوانین معمول این سازمان، موجب شکست کلینتون شده است.
 
برایان فالون، دبیر سابق مطبوعاتی کلینتون گفت کومی باید تا بعد از انتخابات صبر می کرد و بعد خبر اجرای تحقیقات درباره ای میلهای کلینتون را علنی می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار