کاری که به گفته حجت‌الاسلام قرائتی جگر می‌خواهد! +فیلم

حجت الاسلام قرائتی از کاری صحبت می‌کند که انجام آن جگر می‌خواهد.

حجت الاسلام قرائتی:چه کسی جگرِ انجام این کار را دارد؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فیلمی که مشاهده می‌کنید، حجت الاسلام قرائتی شما را به آشتی و کنار گذاشتن اختلافات در شب عید تشویق می‌کند و می‌گوید انسان‌ها باید جگر این کار را داشته باشند که در صورت وجود اختلافی بین آنها، شب عید با هم تماس بگیرند و آشتی کنند، حتی اگر مقصر فرد تماس گیرنده نباشد.

در این لحظه مجری برنامه از ایشان سوال می‌کند که اگر فرد مقابل معذرت خواهی را نپذیرفت، آن موقع تکلیف چیست؟ حجت الاسلام قرائتی در پاسخ به مجری برنامه مثالی می‌زند با این مضمون که اگر شما به فرد مستحقی غذایی بدهید، حتی اگر او غذا را نخورد، شما وظیفه خود را انجام داده اید و رشد کرده اید...

البته لازم به ذکر است که ماهی را هر وقت از آّب بگیرید تازه است و انجام این کار فقط مختص به عید نوروز نیست، از هر بهانه و مناسبتی می‌توان برای این کار زیبا استفاده کرد، پس حتی اگر قبل از عید این کار را نکرده اید، هنوز هم دیر نشده، شک به دل خود راه ندهید، گوشی تلفن را بردارید و برای آشتی قدم پیش بگذارید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبریزلی
۲۳:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
استاد سلام . من هم با باجناقم قهر بودم عید مستقیم رفتم خونه اش و عید دیدنی کردم . و ایشون گریه کردند از خوشحالی . من هم سبک شدم . چقدر غرور کاذب را شکستن لذت دارد .
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۰:۱۱ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
ان شاالله که سیاستمداران ایران به گفته حجت الاسلام قرائتی گوش داده و با هم آشتی کنند تا با همفکری و اتحاد باعث رفع مشکلات مردم بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۶
حاج حسن با مردم آشتی کن
آخرین اخبار